Followers

dinsdag 26 juli 2016

Summertime!


Hoi allemaal!

Vandaag ben ik er al weer, maar dat komt ook omdat ik zoveel verjaardagen heb de komende tijd en ik een race tegen de klok aan het doen ben om alles op tijd af te krijgen voordat ik op vakantie ga... Vandaag dus weer een Magnoliakaartje hihihi.

Wat een schatje is dit toch he? Dit is de Early Bird van de Seaside collectie en ze heet Tilda with an armful of flowers. Ik vind haar helemaal fantastisch. Natuurlijk heb ik haar ingekleurd met mijn copic markers en de kleuren die ik gebruikt heb, zijn:

Huid: E15,13,11,00,000, R20,00
Haar: E49,57,43,53,50
Broek: BG96,93,90
Schoenen: E43,42,41
Bloemen en haarband: R24,22,20
trui: E42,41,40
Gras: BG99,96,93,90
Achtergrond: B00,000,0000

Het designpapier is wederom van Maja Design - Summertime en ohhhh wat is dit toch mooi! Verder heb ik een mal van Noor! Design om Tilda heen gedaan. De bladeren zijn een doohickey. Het hekje is van Rive Creatief en de vlinders en krans van Scrapeniec. Bloemen, kant en lint maken het geheel verder af.

Verder heb ik de onderstaande spulletjes gebruikt die allemaal te koop zijn bij The Ribbon Girl! Klik op de onderstaande links om direct naar het juiste artikel te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal