Followers

zondag 20 maart 2016

Ribbon Girl Anything goes with an image challenge


Goedemorgen allemaal!

Vandaag start onze nieuwe challenge bij The Ribbon Gril! Anything goes with an image! Je kan dus alle kleuren gebruiken en elke afbeelding en het hoeft geen kaart te zijn. Het mag ook een project, kaart, tasje, label etc. zijn, zolang er maar een afbeelding op zit. Kom vooral ook een kijkje nemen op ons blog van The Ribbon Girl wat voor andere mooie voorbeelden het team gemaakt heeft om je te inspireren.



Er zijn 3 prijzen te winnen! 

First prize: £10 voucher for LOTV

Second prize: £10 voucher for The Ribbon Girl

Third prize: Mystery prize from Marianne Designs

Dan natuurlijk nu over naar mijn nieuwe creatie. Ik heb mij weer eens heerlijk (en alvast voor de zomer) uitgeleefd met zon, zee en strand.... Toch wel één van mijn favoriete thema's. Ik heb een mooi tafereeltje gemaakt. Het papier is gecombineerd van Pion Design Shoreline Treasures en Maja Design Life by the Sea.


De Magnolia's komen uit de collectie van Summer Breeze 2013. Ik heb ze zoals altijd ingekleurd met mijn copic markers en ik heb de volgende kleuren gebruikt:

Huid: E15, 13, 11, 00, 000, R20, 00
Haar: E49,57,43,51,50
Blauw: B39,37,34
Rood: E08,07,R24

Ik heb de strandstoelen en paraplu gekocht bij de Silhouette Store en het strandhuisje komt bij Etsy vandaan. Alles heb ik uitgesneden met de Silhouette. Verder heb ik schelpen gebruikt die mijn dochter gevonden heeft op het strand en ik heb echt zand gebruikt.



Verder heb ik de volgende spulletjes gebruikt die natuurlijk allemaal te koop zijn bij The Ribbon Girl! Klik op de onderstaande links om direct naar het juiste artikel te gaan.




Ik hoop dat ik jullie alvast een beetje in de stemming kan brengen voor de zomer....


5 opmerkingen:

  1. Wow Chantal wat is dit weer een schitterende creatie van jou zeg heel mooi gemaakt!!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaaauw Chantal ... geen woorden voor of toch ... wat een geweldige creatie ! Hier zit ik echt met open mond naar te kijken. Van een verrassing gesproken zeg ...
    Fijne zondag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je je weer heerlijk uitgeleefd Chantal!!
    Het is genieten wat ik hier allemaal zie! Supermooi :-D
    Ik heb je via google opgezocht.....ik zie je al een hele tijd niet meer in mijn leeslijst :-(.
    Fijne zondag verder.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje wat een super project weer, geweldig mooi. Super hoor.
    Groetjes van Marian..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow I Loooooove this Little Beach Scene it is just Awesome. Your details are Fabulous. Enjoy your Day and hope you had a lovely Easter!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal