Followers

zaterdag 31 oktober 2015

TFM 106 Christmas in pastel colours


Goedemorgen allemaal!

Vandaag start onze nieuwe kerstwedstrijd bij Time for Magnolia Challenge en de opdracht luidt dit keer: Kerst in pasteltinten! Doen jullie gezellig mee met onze wedstrijd? Onze sponsor is Hobbyvision en zij stellen 2 prachtige Magnolia stempels ter beschikking. Hoe gaaf is dit! Kom een kijkje nemen op ons blog om te zien wat de andere dames voor moois gemaakt hebben.


Ook loopt onze reguliere Time for magnolia Challenge Kant en/of Lint nog waarbij je je ook kunt inschrijven voor een gastdesigner periode. Lijkt het je geweldig om een paar maanden kaarten te maken voor het TFM blog, schrijf je dan vooral in!

Dan natuurlijk over naar mijn kaart. Ik heb eens een rechthoekige kaart gemaakt en het papier is van een oudere kerstlijn van Magnolia. Verder heb ik Magnolia doohickeys gebruikt, zoals de dennenlabels bovenin, maar ook de kerstbomen komen uit de doohickey kit volume 2. De stempel Merry Christmas komt uit de laatste kerstserie van Magnolia.

De sterren komen bij de Action vandaan. Dit zijn knijpers, maar die heb ik eraf gehaald, om uiteindelijk de sterren te kunnen gebruiken.

Verder heb ik heel materialen natuurlijk gebruikt van The Ribbon Girl! Hier kun je prachtige bloemen, kant, lint en andere mooie hebbedingetjes kopen!


De volgende materialen heb ik gebruikt:

Ik wens iedereen een fijne zaterdag en een prachtig weekend! Geniet ervan.


1 opmerking:

  1. Prachtig is je kerstkaart Chantal, zo mooi in de pasteltinten, natuurlijk zit ik weer te zwijmelen, al die mooie details.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal