Followers

zaterdag 18 april 2015

TFM #89 Shabby Chic or vintage


Goedemorgen allemaal!

Vandaag wil ik jullie mijn nieuwste kaartje laten zien die ik speciaal gemaakt heb voor de nieuwe challenge bij Time for Magnolia Challenge. Het thema luidt: Shabby Chic of Vintage! Nou dat moet toch goed te doen zijn? Helemaal mijn straatje hihihihi. Kom vooral een kijkje nemen op het blog van TFM om te zien wat de andere dames voor moois hebben gemaakt en doe ook gezellig mee aan onze wedstrijd! Je kunt een mooie waardebon winnen van Ge-We Hobby!


Voor mijn kaart heb ik de mal van Go Kreate als basis gebruikt. Het designpapier is een al wat oudere lijn van Inkido.

Verder heb ik de volgende materialen gebruikt:
Magnolia - Follow me Tilda (WWW collectie)
Designpapier: Inkido
Dies: Wild Rose Studio frame, Tim Holtz doily, Magnolia doohickey viewmaster, Noor! Design muziekborder, Magnolia doohickey volume 3 tags.
Diversen: kant, lint, bloemen van o.a. Wild Orchid Crafts, Papieren rietjes, Dutch Doobadoo structuurpasta, copic markers.


Ik heb Tilda ingekleurd met de volgende kleurnummers:
Huid: E13,11,00,000, R20, 00
Haar: E49,47,43,W3
Laptop: W8,6,4
Rok: BG96,93,90
Shirt: BG93, B91, BG90
Achtergrond: W4,2,0 blender 0

Ik hoop dat jullie mijn kaart mooi vinden en wens iedereen nog een fijne zaterdag!



4 opmerkingen:

  1. Hallo Chantal,

    Ik vind dit een plaatje wat heb je dit weer mooi gemaakt super mooi ingekleurd en al de details vind ik schitterend!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart! Mooi met al dat wit en dat kleine mobieltje is ook zo schattig. Echt een topper!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Iam doing this very much in haste but will be back later! Ineed to go out now. WOW I am just stunned! Judy x

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal