Followers

zondag 4 januari 2015

Challenge januari Duymelot - Babykaart


Hoi allemaal,

Vandaag eens iets heel anders dan dat jullie van mij gewend zijn! Ik heb weer eens een Clean and simple kaart gemaakt en dit keer in het thema baby. Deze maand is dit het thema van de challenge bij Duymelot Design team blog. Doen jullie gezellig mee met de wedstrijd? Dat zouden wij fantastisch vinden!

De basis is Bazzill cardstock en het designpapier is van Pion - My Precious Daughter. Het wiegje heb ik als bestand gekocht bij de Silhouette store, samen met de tekst baby. Deze heb ik 3d opgeplakt en wat lint en strikken gemaakt. Knoopjes maken de kaart af.

Altijd handig om een babykaartje op voorraad te hebben toch? 

Tot de volgende kaart en een fijne zondag verder!


8 opmerkingen:

  1. Gelukkig Nieuwjaar!!! Ik wens je alle goeds voor dit nieuwe jaar!
    Schitterende kaart Chantal. Vind hem niet erg CAS hahah!! Je creatie hieronder is ook supers!!!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje heb je gemaakt!

    En wat een prachtig designpapier.

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig kaartje voor een mooie gelegenheid! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is wel een hele leuke!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi dit baby kaartje met het wiegje

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niet echt jouw stijl maar mooi gemaakt meis. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal