Followers

zondag 28 september 2014

Ahoy Sailor!


Goedemorgen allemaal!

Allereerst hartelijk dank voor alle lieve woorden op mijn vorige creatie(s). Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien die ik voor mijn vader gemaakt had. Hij was laatst jarig en ik vind mannenkaart zoals jullie weten erg moeilijk. Maar het is mij gelukt om geen enkele bloem te gebruiken hihihi. Ik heb Sailor Edwin uit de Pink Lemonade collectie van Magnolia gebruikt en ingekleurd met mijn copic markers. Het papier dat ik gebruikt heb is van Magnolia Summer Memories. De postcard heb ik van internet en afgedrukt op kraft. 

Verder heb ik de schitterende muziekmal van Noor! Design gebruikt en deze uit elkaar geknipt om hem ook achter het ribbelkraft te plaatsen. De Eiffeltoren is van Marianne Design. Touw, twine en een bedel maken mijn kaartje voor mijn vader af.

Ik hoop dat jullie mijn kaartje mooi vinden en wens iedereen nog een fijne zondag.


6 opmerkingen:

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal