Followers

zondag 17 november 2013

Vintage Happy Birthday!


Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie een papieren zak laten zien die ik heb gepimpt voor mijn buurvrouw. Zij was van de week jarig en houdt persoonlijk niet zo van de cutie stamps en meer van vintage. Dus ik had weer een "excuus" om met vintage te werken. Het cadeau heb ik natuurlijk in het zakje gedaan toen ik het gaf.

Het papier is van Maja Vintage Autumn en het vintageplaatje is van een Pion vel. Verder heb ik Ribbelkarton van Joy gebruikt. Het rozenkant en kant komt uit eigen voorraad. Het kleihartje en lepeltje heb ik bewerkt met acrylverf. Rondom het plaatje heb ik frantage shabby blue gebruikt.

De tekst is van Joy en de love swirl een doohickey van Magnolia evenals de randborder die is ook van Magnolia.. De bloemen komen verder o.a. bij Wild Orchid Craft vandaan.

Ik hoop dat jullie mijn vintage creatie mooi vinden en nog een fijne zondag gewenst.


17 opmerkingen:

  1. Ik vind hem echt prachtig! Gave stans ook!

    Gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt Chantal!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er schitterend uit Chantal en als je nog vaker met vintage bezig wilt zijn is er ook nog een leuk blog waar je aan challenges mee kan doen: http://wlvc.blogspot.nl
    Morgen begint daar weer een nieuwe challenge!

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig tasje Chantal.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige vintagekaart Chantal
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig gepimpt zakje Chantal. Ik vind het supermooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Chantal,
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige creatie heb je er van gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is weer prachtig Chantal, alles wat je maakt is superssss.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Chantal,

    Bedankt voor je geweldige lieve reactie op mijn blog.

    Jouw creaties zijn ook elke keer weer een heel kunstwerk:)

    Ook al laat ik niet elke keer een reactie achter (sorry tijdgebrek, dat ken je vast wel) maar ik zie ze wel elke keer in mijn leeslijst voorbij komen.

    Groetjes Aletta en tot blogs...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig resultaat heb je weer afgeleverd. Ikdenk dat hij bij de ontvanger zeker in de smaak valt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend gepimpt Chantal!!! Prachtig zo in vintagestijl. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Chantal , zelfs een papieren zak weet jij om te toveren in een juweeltje !! Wat een prachtige vintage creatie .... FIJN WEEKEND !! XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal