Followers

zondag 3 november 2013

Christmas Tag...


Hoi allemaal!

Terwijl dit bericht nu live gaat, ben ik onderweg naar Creashop Duymelot om een workshop te verzorgen. Ik heb er superveel zin in en vooral om alle dames (weer) te ontmoeten.

Vandaag wil ik jullie mijn kaartje laten zien die ik speciaal voor onze november challenge bij Duymelot heb gemaakt als voorbeeld. De challenge luidt: Kerstkaart in de kleur roze of lichtblauw. Ik heb de blauwe kleur aangehouden.

Gebruikte materialen:
Stempel: Joyful Tilda - Winter Wonderland Collectie 2013
Papier: Magnolia - oudere collectie Kerst
Snijmallen: Tim Holtz sneeuwsterrenborder, Joy Winter Wishes IJskristal, Die-sire Kerstbomen, Magnolia hearttag, Memory Box wantjes, Magnolia doohickey sparrentak, Spellbinder Flourish Oval
Diversen: bloemen Wild Orchid Craft, bedel sterren, kant, Magnolia Chandelier, kant en seem binding, snowtex, wondgaas, parellint.




Ik heb mijn stempel ingekleurd met mijn copic markers. 
Huid: E13,11,00,000,0000,R20,00
Haar: E57,55,53,51,50
Blauw: C3, BG72, B91, 52, BG000
Wit: C3, 1, 00

Ik wens iedereen nog een fijne zondag en tot de volgende keer.



17 opmerkingen:

  1. Hallo Chantal,

    Wat is deze weer prachtig en wat heb je er weer schitterende details op verwerkt ik vind het een super mooie kaart/Tag.
    Heel veel plezier met het geven van je workshop vandaag!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card Chantal! Love Tilda, snowflakes, gloves and winter design.
    Jasmina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beatyyyyyyyyyy van een kaart echt een toppertje meis veel plezier vandaag

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAUW!!!! Chantal wat is het weer een bjoetie!! Er valt weer zoooooo veel moois op te zien. Een genot! Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer prachtig Chantal.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een geweldige tag. heel mooi gedaan

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauwww wat een prachtige Tag Chantal
    Heel veel plezier met de Workshop
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart.Prachtig zo in de blauw kleuren.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje Chantal. Mooie details.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw! Wat een supermooie tag Chantal!
    Prachtig!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Chantal

    WAUW, ik ben er helemaal weg van, zo mooi in het blauw/wit.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wowwwwwwwww wat een mooie tag Chantal. Mooie kleuren blauw heb je gebruikt. Fijne dag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super Winter-card - perfect colouring ! Like the colors you used.
    Hugs Helga

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal