Followers

donderdag 17 oktober 2013

Marvelous Magnolia Challenge #49 Halloween or Fall Crimson Cloud


Goedemiddag lieve volgers!

Het gaat met mij allemaal een beetje wat minder, doordat ik wat in de lappenmand zit en a.s. zaterdag heb ik ook nog examen... Ik ben daarom even wat minder op jullie blogs te vinden, maar ik kom zeker snel weer een bezoekje brengen hoor! Ik ben jullie ook zeker niet vergeten! Wel wil ik jullie graag een kaartje laten zien die ik gemaakt heb...

De nieuwe challenge bij Marvelous Magnolia Challenge is nl. zojuist gestart en de nieuwe challenge luidt: Halloween or Fall Crimson Cloud. Ik heb gekozen voor Halloween, want ik had dit jaar nog geen Halloweenkaarten gemaakt en vond ik daarom wel leuk om het voor deze challenge te maken. Kom vooral een kijkje nemen op het blog Marvelous Magnolia Challenge wat de andere dames van het DT hebben gemaakt. Het zijn werkelijk toppers!


Ik heb het papier van Magnolia - So Spooky collectie gebruikt uit 2009. De Tilda is een Witch Tilda with pumpkins en heb ik gekleurd met copic markers. De achtergrond heb ik donkerder gemaakt met mijn distress pads. De spinnenweb en scary house heb ik via een snijbestand van Silhouette Store. De spinnetjes en vleermuizen zijn van Memory box en het hekje en wolk is van Magnolia. Ook de tekst Happy Halloween is van Magnolia.


Mijn gebruikte copic-nummers zijn:
Huid: E13,11,00,000,0000,R20,00
Haar: E55,53,51,50
Zwart: W8,6,4
Paars: V99, 28, 09
Pompoenen: YR27,24,23
Bladeren: BG99,96,93
Achtergrond: W4,2,0

Ik wens jullie allemaal een fijne dag nog en tot de volgende kaart! Morgen kom ik nl. weer met een nieuw patroon van Sandra's Scrapshop! Dus houd mijn blog in de gaten.

17 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Chantal
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauh perfect zo mooi,en erg handig, dan hoef ik de copics kleuren er niet meer bij te zoeken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowwww Chantal
    wat een super gaaf kaartje, geweldig mooi kleurwerk

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een schatje Chantal met superleuke details en embellies :)
    Gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous Chantal. Tilda is gorgeous and the spooky embellies and design are fab.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. so gorgeous Chantal, love your coloring and dies
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gedaan en ook de vorige (effe gemist) Ik heb niet veel met Halloween maar jou kaart is top en er is veel op te zien.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Chantal, mooie kleuren!
    Beterschap, doe het rustig aan, liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben zelf niet van de Halloween, alleen de kleuren spreken me wel aan in deze tijd van het jaar. Maar jij weet er weer een prachtige creatie van te maken ;)

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een supermooie kaart Chantal. Op en top Halloween.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje heb je gemaakt Chantal! En beterschap hé meis.
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Chantal, balen dat je niet zo fit bentt, beterschap en alvast succes met je examen.
    Ik heb helemaal niets met halloween, maar je kaart vind ik geweldig mooi geworden. Prachtige kleuren!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wowwwwwwwww wat een prachtige halloweenkaart Chantal, wat een mooie kleuren en details. Fijne dag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje Chantal heb even een rondje gedaan, wauw wat een prachtige creaties allemaal.
    Beterschap groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ook dit is een plaatje de Halloween kaart

    zoveel mooie details er op heel mooi

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gorgeous and bright colours Chantal!!! Love your beautiful Tilda and the awesome bow. Hugs, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal