Followers

vrijdag 19 juli 2013

GDT Stamp & Create with Magnolia - Christmas in July!

(click to enlarge photo)

Hoi allemaal,

Ja ja... de mussen vallen dood van het dak af en hier ben ik al weer met een kerst/winterkaartje. Het is nl een kaartje die ik speciaal gemaakt heb voor Stamp and Create with Magnolia Challenge waarvoor ik deze challenge gastdesigner mag zijn. De opdracht luidt Christmas in July! Kom vooral kijken op het blog wat de DT-dames voor prachtige voorbeeldkaarten hebben gemaakt!


Ik heb Edwin on Christmas Eve van Sweet Christmas Collectie 2011 gemaskerd met de Old Swedish Church van Christmas Story 2012.  Het papier is van Joy Winter Paper bloc en ik heb gebruik gemaakt van de Go Kreate Frilly 7 mallen. Verder heerlijk veel stansen gebruikt, zoals de kerstboom van Marianne Design, Doohickey Lovely fence, Memory box hertjes en Christmas ornament en de sneeuwsterren border van Tim Holtz.


Uiteraard heb ik het tafereeltje weer ingekleurd met mijn copic markers en daarna heb ik het afdrukje bewerkt met Snowtex om het wat ruiger en echter sneeuw te laten zijn.


Huid: E13,11,00,000,0000,R20,00
Haar: E55,53,51,50
Kleding: BG18,45,53,11,10
Kleding: N7,5,3,1
Kerk: N5,3,1 en W1,2
Mand en cadeau: E77,74,71,70
Appels: R59,46,43

Ik wil Stamp and Create with Magnolia Challenge bedanken voor deze prachtige gastdesigner-mogelijkheid en dames: doe vooral allemaal gezellig mee met deze challenge! Je kunt hierdoor gelijk een beetje afkoelen met deze warmte in Nederland!


22 opmerkingen:

  1. WOW....this is another work of art!!!
    A spectacular Christmas card!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very pretty card. It looks like another challenge winner ;). Elena F.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woww Chantal weer zonprchtig werkstuk.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat een prachtig kerstkaartje heb je gemaakt, schitterend, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige kerstkaart ik vind het een toppertje
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig!
    Alvast een fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaart.
    En ook al is het nu warm, als jij zo door gaat heb je straks geen kerst stress

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Chantal, wat een plaatje weer zeg! Het is gewoon een schilderijtje! Prachtig! Ik vind het heel knap dat je met dit warme weer kerstkaarten kunt maken. Ik kan het niet hoor! Hihi.
    Lieve groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Chantal,
    Ik blijf echt een fan van je hoor, dit is toch ook weer zo'n mooie kaart! Weer tot in de puntjes afgewerkt een heerlijk tafereeltje.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk winters kaartje.
    Heel mooi gemaakt.
    Ik vind het papier ook erg mooi.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WOW, Chantal! This is absolutely amazing! So many beautiful details and a fantastic layout!
    Hugs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kan maar één woord bedenken...schitterend!!!!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kan maar één woord bedenken....
    Schitterend!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is weer een kunstwerkje Chantal, prachtig!
    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauwww Chantal wat een prachtig kunstwerkje

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Weer een TOPPERTJE !!!!!!!

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend mooie kerstkaart Chantal, in het echt zoveel mooier! Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel mooi kaartje zeg

    Veel liefs
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal