Followers

zondag 31 maart 2013

Tilda searching for eggs - Happy Easter!


Goedemorgen allemaal,

Fijne Pasen allemaal! Nu mag het officieel he? Ik heb voor deze gelegenheid ook een Paaskaartje om te laten zien... Ik heb op deze kaart weer gebruik gemaakt van het maskeren en de leuke achtegrondstempel Chicken Wire als randje gebruikt.

Ik heb Tilda searching for eggs van de Little Easter Collectie 2013 gemaskerd met Hoppy Gate uit de Hoppy Easter Collectie 2010. Zo zie je dat je stempels van Magnolia altijd kan blijven gebruiken en combineren!

Het papier is van Pion - Grandma's Old School book. Dit papier is nog te koop bij Creashop Duymelot, maar als het niet in de webwinkel meer staat, kun je Astrid altijd even een mailtje sturen.

Verder heb ik gebruik gemaakt van mijn nieuwste Go Kreate Stans en de large doily van Magnolia, label van Magnolia. Ook de vlinderstans van Tim Holtz heb ik weer gebruikt. De borderstans is ook van Magnolia en komt ook uit de laatste collectie van Little Easter 2013. Ik heb Tilda ingekleurd met mijn copic markers.



Huid: E02,01,00,000,RV21
Tilda's hazenpak: W00,1, 3, E97,93
Eieren en narcissen: E30,Y21,23
Gras: YG63,67,61
Hek: E77,74,71
Achtergrond: Y0000,000,00

Ik wens jullie allemaal fijne Paasdagen!


20 opmerkingen:

  1. A cute eastercard - she makes springtime feeling - but this night we get a lot of snow !!!
    happy easter
    Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijk pasen Chantal! Wow, wat een prachtig kaartje! En het gaas vind ik zooo leuk! Heel mooi.
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig paaskaartje.
    Wens jou fijne paasdagen
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOOOh wat is ie leuk Chantal.
    Fijne pasen.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Chantal,

    Ik wil je even Gezellige Paasdagen wensen, fijn dat je weer (bijna) beter bent.
    Bijna dagelijks geniet ik van je prachtige creaties op de clubs.
    Zie je misschien morgen wel in Santpoort.

    Lieve groetjes, Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een prachtige kaart!!!
    Super!!! En al die mooie details...
    Fijn paasweekend!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Paaskaartje Chantal, mooi dat kippengaas op de achtergrond, en super afgewerkt!
    groetjes gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Chantal, jij ook fijne Pasen.
    grts. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Chantal erg mooi bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een plaatje Chantal.
    Fijne paasdagen.

    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is het weer een schatje Chantal.
    Echt super lief.
    Heb hele fijne paasdagen.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hao Chantal
    wat een supe rmooi kaartje is dit zeg echt paasen.een hoop details te zien
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauwww Chantal
    wat een schitterend kaartje en wat is er weer een hoop moois op te zien

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wowwwwwww Chantal, schitterend mooie paaskaart heb je gemaakt en zooooo mooi ingekleurd.! Ik hoop dat je helemaal bent opgeknapt zodat we morgen de workshops kunnen doen. Fijne avond, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige paaskaart zeg de achtergrond vind ik ook heel mooi, ik hoop dat je weer een beetje ben opgeknapt, fijne paasdagen liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, het is weer een plaatje Chantal!
    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart.
    En wat een schattig stempeltje.
    Erg leuk gemaakt.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een heerlijke paaskaart Chantal!!! Supermooie details. Wauw!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal