Followers

woensdag 2 mei 2012

Desk Calender part 1 and 2


Hallo allemaal,

Hebben jullie allemaal een fijne en stralende Koninginnedag gevierd? Wij zijn naar een vrijmarkt geweest en de bloemendagen in Anna Paulowna bezocht. Supergezellig zo met het gezinnetje.

Did you all have a great Queensday today? We went to a freemarket and flowerdays of Anna Paulowna. It was very cozy with the whole family.

Vandaag wil ik jullie graag het project laten zien dat het Magnoliateam van de Magnoliaclub hebben bedacht voor de clubdag die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden. Dit is het uiteindelijke resultaat dat de deelnemers ook maakten aan de hand van een door ons samengestelde kit. Het is een zgn. bureaukalender. De variant die ik straks laat zien was het prototype om te kijken of het haalbaar was om voor de clubdag te gebruiken.

Today I show you a project that our administrator team of the Magnoliaclub have made up for a clubday that took place last weekend. This is the final result that the participants have made with a card kit that we put together. The second project (later on this post) was a prototype to see of everything was ok to use it for this day.

Ik wil met het bovenste project graag meedoen aan de volgende challenge:
I would like to participate within the following challenges with this purple desk calender:
Wild Orchid Challenge - fancy folds
It's a Magnolia challenge - Monochrome (purple for me)
Een Hoop inspiratie scrapkaarten challenge - inspiratiefoto

Gebruikte materialen/Used materials:
Paper: bazzill cardstock Heidi & fawn, Maja design - Fika
Stamp: Tilda loves flowers, text is made on a computer
Dies: Tim Holtz typeset, Nestabilitie labels one, Magnolia lovely fence
Embellies: Flowers and roses of Wild Orchid Craft, ribbon, lace, pearls, charm of an alarmclock
Ink: Distress ink walnut stain, copic markers (close up for the numbers below)


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Zoals ik hierboven schreef, heb ik eerder een prototype van de bureaukalender gemaakt en deze is dus in het roze. Ik dacht maar zo: een voor thuis en een voor op het werk op mijn bureau (LOL). Dit is het resultaat:

As I mentioned above, I have made a prototype of this desk calender and this one is in pink. I thought: one for at home and one for at work on my desk (LOL). This is the result:


Deze roze bureaukalender wil ik graag laten meedoen aan de volgende challenges:
I would like to participate with this pink desk calender within the following challenges:
GE-WE Hobbychallenge - alles behalve vierkant
Midweek Magnolia - May Flowers
Simply Create Too challenge - it's about time


Gebruikte materialen/Used materials:
Paper: bazzill cardstock white and pink, Maja design - Rosa Marina
Stamp: Tilda with a daisy
Dies: Tim Holtz typeset, Nestabilitie labels one, Magnolia lovely fence
Embellies: Flowers and roses of Wild Orchid Craft, ribbon, lace, pearls, bind rings
Ink: Distress ink walnut stain, copic markers (close up for the numbers below)



Ik ben benieuwd wat jullie van mijn bureaukalenders vinden.... Houd morgen ook mijn blog in de gaten, want dan gaat eindelijk mijn langverwachte candy eruit!

I am curious what you all think about my desk calenders.... Also watch out for my blog tomorrow, because finally my candy will be given to a follower!



39 opmerkingen:

  1. Wat is dit ontzettend leuk bedacht zeg! En misschien nog wel leuker gemaakt! :) Heeel erg leuk vind ik dit.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi zijn je kalenders!!!
    Ik heb 'em in febr. voor mn schoonmoeder gemaakt. Leuk project hè?
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Chantal,

    je kalenders had ik natuurlijk al gezien! hihi. Ik heb een topdag gehad, waar voor ik je nogmaals wil bedanken!
    Ik vond het heel gezellig!
    Lieve groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW WOW WOW This is absolutely stunning! What a beauty!!!! Gorgeous work hun! Thanks for joining us at WOCC!
    Hugs~ Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb de kalender al verschillende keren voorbij zien komen. Wat een snoepie zeg !!
    Is er ook ergens een beschrijving van te vinden ??

    Groetjes, Marjan
    handmadebymar.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had de kalender bij Tineke ook al een sgezien. Ze zijn heel leuk.
    Hij staat op mijn lijstje om een keer te maken.
    Die van jou zien er ook super leuk uit, Chantal.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Chantal,

    wat een prachtige bureaukalender heb je gemaakt! Ze zijne r in veel varianten heb ik al gezien. Ze blijven allemaal uniek en leuk dat je je hebt laten inspireren door de foto van onze challenge van EHI.
    Leuk dat je meedoet en graag tot de volgende keer!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn beiden super mooi Chantal.
    Gezellig hoor zo'n clubdag altijd leuk om hobbymaatjes te ontmoeten.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Werkelijk prachtig Chantal, vind ze beiden super mooi, heel mooi gemaakt!
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh I love them!! I did one of these for last week's Midweek Magnolias theme, but it wasn't up to this standard! Great fun to do, aren't they? You have so many gorgeous embellishments on and they are so beautifully, beautifully made, and your colouring is perfect! Thank you so much for sharing with us at Midweek Magnolias :o) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik dacht al waar blijven ze,maar ze staan er schitterend mooi op Chantal,leuke projecten heb je gemaakt. Super super mooi zijn ze.!! Tot vanavond,lieve groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw Chantal wat ontzettend gaaf weer, ik vind ze allebei schitterend!
    Echt 2 toppertjes.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super zijn ze en welke nu mooier is weet niet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wowwww wat zijn die mooi Chantal schitterend gemaakt die roze is mijn faforiet maar ja ik hou van roze hhahahaha

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een schitterende creatie en wat zal deze prachtig staan op je bureau!
    Leuk dat je meedoet met de challenge van EHI!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supergaaf Chantal !! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk project!!!! Ik heb via Marga de club ontdekt en kan alleen maar hopen dat er volgend jaar weer een clubdag komt want wat is je kalender leuk zeg!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind ze allebei heel erg mooi hoor,ik wil er 8 maken voor mijn collega`s,maar ik heb nog even de tijd,ik heb ze al gevouwen en gesneden,dan kan ik er af en toe eentje maken voor het nieuwe jaar.
    Is wel leuk i.p.v kerstkaart hi hi.

    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, these are stunning.
    Your colouring is lovely, and there are so many fab details
    Thanks for joining us for this challenge at
    Midweek Magnolias
    Hugs, Becky x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw Chantal, ze zijn alle twee prachtig geworden.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind je bureaukalenders super mooi!!!! Wat een leuk project hebben jullie bedacht!!!!
    Jammer dat ik niet thuis was op Koninginnedag.... anders had je wel effe een bakkie kennen komen halen!!!!! LOL

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. What a beautiful work of art! So many aspects to this project and all so well thought out.

    Thanks for playing with us at Simply Create Too in our "It's About Time" challenge. Do join us again.
    Erica (SCT Design Member)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een gaaf project, ik kan me goed voorstellen dat je er voor op je werk ook een wil hebben ;-)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ken dit type kalender gemaakt van hout,maar jouw versie ziet er toch wel wat leuker uit ;)

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ECHT ZOOOO GAAF!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. WAUW !! Erg leuk zo'n buro-kalender.... En wat een gaaf project voor op zo'n clubdag. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie creatie, en zo leuk!
    Ze zijn echt allebei TE GAAF!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat schitterend gemaakt Chantal.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat schitterend gemaakt Chantal.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. zo WAUW wat een prachtig kaartje en er is zoveel op tezien .super
    Leuk dat je meedoet bij EHI
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat heb je weer een prachtige creatie gemaakt Chantal!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Chantal, Weer iets om op mijn to-do lijstje te zetten. Wat heb je dit leuk gemaakt zeg! Ik vind ze beide even mooi.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  33. I love these, so beautiful, so creative!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. I love these, so beautiful, so creative!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wow!!! this is beautiful, I love your colour combo, flowers, design and that sweet Tilda. Beautiful creation my dear. Thank you for joining us at Midweek Magnolias this week. Good luck in the draw.
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wow dit is echt prachtig

    Bedankt voor je deelname bij IAMC

    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Dat zal wel dat alle members blij waren met het project dat jullie hadden uitgewerkt: gewoonweg supermooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Chantal: What a pretty calendar! Thank you for joining us for Challenge #12 – “It’s About Time” at Simply Create Too. Hope you join us for our new challenge that starts tomorrow?

    Diane
    Simply Create Too Design Team Member
    http://DianesDigitalDesigns.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal