Followers

woensdag 16 november 2011

Teddy bo zegt... FIJNE DAG!


Goedemorgen allemaal,

Het is al weer een paar dagen geleden dat ik een kaartje postte, maar ik ben dan ook even onderweg geweest. Afgelopen maandag heb ik een workshop gevolgd bij Hélène en dat was met distress inkt. Het resultaat van mijn kaartje vind je straks ook onderaan deze post! Hélène, nogmaals heel erg bedankt voor de gezellige avond en ik heb weer veel geleerd!

Ik heb weer een Teddybo-kaartje gemaakt. Ook deze stempel had ik al eerder gekleurd met mijn scrapblok erbij, maar nu ook de kaart ermee afgemaakt! Ik vind het een supervrolijke kaart!!! Eens lekker felle kleurtjes gebruikt en dus even iets heel anders dan dat ik normaal maak.

Ik wil met deze kaart meedoen aan de volgende challenge:
Nederlandse Kaartenuitdaging - uitdaging 6: sketch van Aletta

Gebruikte materialen: Bazill cardstock, My Minds Eye Lime & Twist designpapier, Digistempel Teddy Bo, lint van de Intratuin, Wild Orchid craft bloemen, Magnolia doohickey leaves, tekststempel Marianne Design, nestabilities, parelpen, copic markers en voor de nummers heb ik weer een close-up gemaakt:


Ik ben benieuwd wat jullie van dit manneke vinden! Zoals ik hierboven al beloofd heb, geef ik jullie ook nog even mijn resultaat van de avondworkshop bij Hélène!


Nog een fijne zonnige dag allemaal en tot de volgende keer!

Lieve groetjes, Chantal

36 opmerkingen:

  1. Het zijn allebei plaatjes van kaartjes!! VInd het bovenste kaartje zulk leuk vrolijk papier hebben!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooie felle kleurtjes ik hou er wel van vind hem dan ook helemaal super!!!
    Je distress project is ook mooi gelukt!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke TB kaart! werk zelf ook vaker met deze schattige stempels, ze zijn zo lief:0)
    Je kleurt al heel mooi met de distres! knap gedaan en weer een schitterende kaart!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Chantal. Lekker vrolijke kleurtjes. Je distress kaartje is ook goed gelukt, ben daar zelf ook flink mee aan het oefenen, vind het niet meevallen.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke kaart . . . ik hou er wel van , lekkere felle kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier was ik nog een keer haha.
    fijn dat je meedoet met de Nederlandse Kaarten Uitdaging . . .de hebt de schets mooi uitgewrkt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supervrolijk kaartje met prachtige inkleuring van Teddy Bo, krijg het er warm van in deze koudere tijd. Prachtige kaart met de distress inkt ook. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad, een superleuk en prachtig kleurrijk kaartje. Ik word er op slag vrolijk van.

    Ook je magnolia mag er zeer zeker weer zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Chantal,
    Geweldige kaarten heb je weer gemaakt. Die beer met die vrolijke kleurtjes,helemaal leuk, en ook de kaart met distress is heel mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Chantal

    wat een mooie kaartjes heb je weer gemaakt die beer is wel heel erg leuk maar allebei top hoor

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Chantal,
    dit manneke ziet er heel schattig uit!
    Leuke kleurtjes heb je gebruikt.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Chantal,
    Ik vind je kaartje perfect geworden.
    Bedankt voor het meedoen en succes met de wedstrijd.
    Groetjes Marianne

    http://kaartenuitdagingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Chantal,

    Je kaartjes zijn weer geweldig!!!! Een héle leuke teddyBo met lekkere vrolijke kleuren en je kerstkaartje met distress is ook schitterend!!!

    groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijk vrolijk kaartje heb je gemaakt!!!
    Ook je workshop kaart vind ik erg leuk en mooi gekleurd.

    groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. beide kaarten vind ik erg leuk geworden hoor chantal
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Chantal, wat heb je mooie kaarten gemaakt! Ik vind dat je het beertje echt super gaaf hebt ingekleurd. Leuk dat je meedoet bij NKU, ik wens je veel succes met de challenge.

    Groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ooooh meis, wat een leuke kaarten zeg, ze zijn super, heel erg leuk hoor.

    mocht je nog zin hebben, ik heb een candy op mijn blog staan, je zin hebt om mee te doen, kom je ff gezellig een kijkje nemen.

    lieve groetjes
    angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een supermooi kaartje heb je weer gemaakt, lekker vrolijk!!!!
    Je kaartje wat je ingekleurd hebt bij Helene is ook hartstikke goed gelukt!!!!!

    gr. Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Chantal,
    Wat een leuke, vrolijke kaart heb je gemaakt! Erg gaaf! En ook je distressinkt kaart vind ik super!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw Chantal,
    Wat een geweldige kaarten heb je weer gemaakt. Je hebt weer schitterende kleurcombinaties gebruikt.
    Je workshop kaart ziet er supermooi uit.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een vrolijke kaart heb je gemaakt zeg. Daar heb je spontaan een vrolijke dag van.
    Je kaart van de workshop is ook mooi geworden!

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw wat een mooie kaart! Mooie kleuren en ook zo mooi ingekleurd...
    Leuk dat je meedoet met de challenge van de Nederlandse Kaartenuitdagingen.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Chantal

    Wat zijn je stempelkaarten prachtig.
    En de kleuren zijn ook zo mooi.
    Ik heb van de week mijn eerste stempelkaart gemaakt.
    Met derwent potloden,maar ik vind ze flets.
    Groetjes ria je nieuwe volger

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ik vind die zo cool zeg
    wat een heerlijke kleuren
    zo lekker fel.

    groetjes maril

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtig kaartjes Chantal!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Chantal
    Weer heel mooie kaarten hoor !

    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige kaartje de bovenste is heel mooi in die vrolijke kleuren je hebt mooi papier gebruikt en een super leuke stempel de onderste kaart is ook erg mooi ingekleurd en ook met mooi papier
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een geweldige leuke kaarten.

    Gezellig dat je meedoet aan de Nederlandse Kaarten Uitdaging.

    Groetjes Alett

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hey Chantal,

    Wat maak je prachtige kaarten! Ik ben hier via Nicole gekomen. Vind je Tedy Bo-kaarten mooi ingekleurd met Copics, leuk is dat he?
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt en wat zijn de stempels mooi gekleurd. Ik ben stiekem verliefd op Teddy Bo geworden ;-).

    Leuk dat je meedoet met de wedstrijd van de Nederlandse Kaarten Uitdaging :-).

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat is ie leuk!!! Heerlijk al die kleuren en wat een schatje van een stempel! Je hebt de stempel mooi gekleurd. Ziet er top uit!

    Leuk dat je meedoet met de NKU!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat een mooie kaart zeg! leuk dat je meedoet met de kaartenwedstrijd. veel succes.
    Groeten Judith
    www.kaartenuitdagingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal