Followers

zaterdag 22 oktober 2011

Tilda with boots - Happy Birthday!


Hoi allemaal,

Het is weer even geleden dat ik een kaartje postte, maar mijn dochtertje is gisteren drie jaar geworden en tsja, dan heb je natuurlijk even wat voorbereidingen die gedaan moeten worden en gisteren hebben wij het ook gevierd. Vandaag ben ik dan weer eens heerlijk 's middags en 's avonds aan de freubel gegaan. Mijn stempels had ik al gezellig bij een hobbymaatje gekleurd, maar de kaarten moesten nog afgemaakt worden hi hi hi. Vandaag dus heerlijk gedaan! Ik kom straks ook even met een tweede kaart!

Met deze kaart doe ik mee aan:
CLP Challenge blog - challenge 41 sketch

Gebruikte materialen:
Bazzill cardstock
Riddersholm desingpapier
Magnolia Tilda with boots
Magnolia doohickey swirl & leave
Wild orchid craft bloemen & roosjes
Tekststempel Nicole Verkooijen
Corner, lint, brad, parelpen, kant
distress inkt brushed corduroy & old paper
Copic markers en voor de nummers hieronder weer een close-up:


Tot straks bij mijn andere kaart! En weer bedankt voor het achterlaten van jullie superlieve reacties! Die lees ik altijd erg graag!

Lieve groetjes, Chantal

15 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje! En proficiat met je dochter!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een superleuke kaart chantal
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je dochter Chantal! Ik kan me voorstellen dat je druk bent met een kinderverjaardag.
    Maar deze kaart ziet er weer helemaal fantastisch uit. Mooi papier trouwens.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd met je dochtertje.
    En wat een super kaartje zeg,die kleurtjes prachtig.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook dit kaartje is superlief, wat een schatje Chantal. Leuke kleurtjes ook.
    En nog van harte gefeliciteerd met je dochtertje.

    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhhh....deze is ook weer super mooi
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterende kaart chantal
    erg mooi gemaakt
    nog van harte gefeliciteerd met jullie 3 jarige dochtertje
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,
    Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie dochter.
    Ja dan blijft er weinig tijd over om te knutselen,
    Maar je heb je best weer gedaan,ook deze is hartstikke leuk,mooi geworden
    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Chantal,meid wat heb je twee hele mooie kaartjes gemaakt. Super zo mooi gekleurd en gescrapt. Op naar het volgende kaartje? Lieve groetjesssss van Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig kaartje!
    nog gefeliciteerd met je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartelijk gefeliciteerd met je dochter ! Dat feessie heeft even boven alles voorrang vind ik !
    Wauw Chantal, wat is dit weer een supergaaf kaartje !! Mooie kleurencombi en alles zo mooi op elkaar afgestemd op dit kaartje. Supergaaf gewoon. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje hoor, zo in deze tinten!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Chantal, beautiful card with gorgeous details. A great take on the Sketch. Thanks for joining us at CLP Challenge, hope to see you on our next challenge.

    Hugs and Love.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal