Followers

woensdag 3 augustus 2011

Tough little pirate!


Hoi allemaal,

Hier ben ik weer! Het is even een paar dagen stil geweest rondom mijn blog en naar jullie toe met reacties (ik wil hierbij even zeggen dat ik het allemaal schitterende creaties vindt! Ik heb alleen geen tijd gehad om er dit keer persoonlijk op te reageren), maar dat komt - zoals jullie eerder hebben kunnen lezen - door klussen. We zijn erg opgeschoten en morgen eindelijk de vloer leggen op zolder en dan wordt het echt wat! We hebben veel geld uitgegeven deze week aan laminaat, deuren, een nieuw (groot) bed voor onze dochtertje. Jeetje wat gaat dat toch snel. Aan kaarten maken ben ik dus nog even niet toegekomen door het klussen.

Afgelopen maandag was ik wel weer bij mijn hobbymaatje Marga en hebben wij samen weer het kleuren van copics doorgenomen. Dat was zo gezellig! Dit afdrukje had ik bij haar al ingekleurd met designpapier in mijn achterhoofd. Dit is nu uiteindelijk mijn eindresultaat. Marga, vind je het leuk geworden ;-)?

Met deze kleine stoere man wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
1. Magnolia Stamp Lovers - sketch challenge
2. Magnolia Mania - challenge "buttons"

Gebruikte materialen:
Bazzill cardstock, Maja Design papier live at the sea, Nestabilities oval & scalop oval, stempel Nellie Snellen, juteband, pearlpen, bedel, knoopjes, copic markers. De gebruikte nummers zijn:
Huid: E01,00,000
Haar: E35,33,31
Kleding: B97,95,93, YR24,23,21, E44, 43,42
Schatkist: E37,35,33, YR24,21
Pistool: W4,2,0

Nogmaals dank voor al jullie lieve reacties en voor iedereen die mijn vorige kaart niet goed kon zien: ik heb het gewijzigd waardoor jullie ook de volledige kaart zichtbaar hebben. Tot de volgende keer... Ik kan alleen nog niet beloven wanneer, maar tot snel!

Liefs, Chantal

11 opmerkingen:

  1. wat een leuk kaartje. veel succes nog met het klussen.
    groetjes annie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chantal, je hebt er weer een super leuke jongenskaart van gemaakt.Mooi papier en een lief stempelafdrukje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf kaartje chantal, wat mooi ingekleurd, mooi bijpassend bij het papier.
    En een erg leuke stempel.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart, chantal, je hebt hem netjes ingekleurd en afgemaakt. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg lieve en stoere kaart hoor! Succes verder met klussen!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Chantal en ik wens je heel veel succs met klussen

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lekker stoer kaartje Chantal
    heel veel succes met klussen
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuk kaartjes weer Chantal!!!
    En je kaartje uit je vorige post kon ik nu ook goed zien, die is ook schitterend zeg!!
    Succes met klussen verder!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje! Lief maar tegelijk ook een beetje stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterende kaart chantal
    erg leuk gedaan
    enne veel plezier nog even met klussen;) de kaatren komen straks wel weer;)
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. a wonderful card!

    thanks so much for entering at MMC

    hugs Tanja

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal