Followers

zondag 17 juli 2011

Enjoy every moment


Hoi allemaal,
Hi everybody,

Wat een lieve reacties heb ik weer gekregen op mijn vorige kaartje! Dank jullie wel allemaal! Vanavond heb ik een record wat betreft een kaart maken. Meestal word het bij mij nachtwerk, maar aan deze kaart heb ik slechts 2 uurtjes gewerkt, maar het resultaat vind ik wel super al mag ik het zelf zeggen hi hi hi.

What a lovely reactions did I have on my previous cards! Thank you all so much. This night I have a new record concerning making a card. Usually it will be working through the night, but this time this card took me only 2 hours, but the result is lovely if I may say it myself hi hi hi.

Uiteraard wil ik weer graag meedoen aan een aantal challenges met deze kaart:
Of course I would like to participate again with a number of challenges:
1. Pink (INK) Sketch challenge 1 - sketch & bloghop
2. Just Magnolia challenge - week 115 Pink, purple & pearls
3. Hanna & Friends challenge 102 - Happy birthday & bloghop
4. Stampavie and more challenge 147 - Happy Birthday

Mijn gebruikte materialen/used materials: Bazzill cardstock, Magnolia design papier, Magnolia stempel Sweet Tilda, Cheery Lynn swirl, tekststempel Marianne Design, Nestabilities oval & scalop oval, kant, lint, pearls, Wild orchid craft flowers & roses, pearlpin, distress inkt lavender, copic markers: Huid (E53, 51, 50, E93), Haar (E44, 42, 41), Jurk (R39, R85, R81).

Ik ben weer benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden en nog een fijne zondag! Tot de volgende post weer!
I am curious what you all think about my new card and a lovely Sunday evening! CU till my nex post!

Liefs, Chantal
Love, Chantal

18 opmerkingen:

  1. This is beautiful! Love the pinks and this gorgeous Tilda!
    Thank you so much for joining in on our very first challenge at Pink Ink Sketch!
    Hugs Jeanette xxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi,

    wat een schitterend kaartje zeg!!! Heerlijke kleurtjes!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Chantal, je record heeft een prachtige kaart opgeleverd. Erg mooi. Ik vind de afdruk supermooi. Ga eens kijken of ik die ook kan bemachtigen, je hebt hem erg mooi gekleurd en verwerkt.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Chantal,
    Weer een super mooie kaart en dat in record tijd.
    Geweldig hoor,het kiezen van de kleuren kost bij mij de meeste tijd.En wat heb jij veel verschillende stempels zeg.En allemaal even leuk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Chantal, het is weer een bjoetie hoor. En dat voor 2 uurtjes werk... Petje af.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gorgeous card Chantal and snap we used the same papers, gorgeous arent they...thanks for joining in with the Just Magnolia & hAnglar challenge
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your card is gorgeous - love the colours you've chosen.
    Love, Andrea xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige kaart een snoeppie

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful colours! Love that dark ribbon with the light colours!!
    So glad you joined us at Pink Ink!!!
    Cheers
    Cheri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje, dit is zulk gaaf papier, bij mij is het helaas al weer op.....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is ook weer een prachtige kaart, Chantal, je hebt hem prachtig ingekleurd, laat ik nu ook bezig zijn met dezelfde stempel, je ziet hem vandaag of morgen wel verschijnen, een fijne dag nog. groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje chantal, en dat in slechts in 2 uur tijd! Heerlijke kleurtjes.
    groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ze is erg leuk chantal
    super gemaakt hoor mooi ingekleurt !
    liefs,ans xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart Chantal!!
    en wat een mooie kleuren ook.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Chantal,
    Nou je kan het er absoluut niet aan zien dat je maar twee uur bezig bent geweest hoor! Prachtige kaart in een prachtige kleur!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi sweetie, this is just gorgeous, thanks for joining us at JM/HS this week hugs pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. schitterende kaart chantal
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Your card is stunning!
    An adorable image and beautiful colors.
    Thanks for joining us this week at Stampavie and More.
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal