Followers

woensdag 29 juni 2011

Tilda with a basket of apples


Ja, ja hier ben ik nog even met een 2e kaartje ;-) vandaag Ik dacht: ik maak even 2 aparte berichtjes i.p.v. 1 lang bericht.

Hello, here I am again with a second card today!

Met deze kaart wil ik ook graag meedoen aan challenges:
With this card I would like to participate to the following challenges:

1. Club Magnolia Club - sketch juni + wedstrijd juni Magnolia stempel met iets eetbaars erop
2. Stampavie and more - Challenge 146 - more than 3 layers

Gebruikte materialen/ used materials:
Bazzil cardstock
Maja Design papier
Magnolia - Tilda with a basket of appels
Tekststempel Happy Birthday Magnolia
Wild Orchid Craft bloemen en roosjes
Lint, pearlpen
Distress inkt Old paper
Copic markers
Embossingfolder Cuttlebug

Ik ben ook benieuwd wat jullie van dit schatje vinden...
What do you think about this cute card?

Liefs, Chantal
Love Chantal

11 opmerkingen:

  1. Het is weer een prachtige kaart Chantal!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beide super leuke kaartjes!!!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je beide kaartjes zijn prachtig, Chantal. Leuke kleur combi en leuk afgewerkt. groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wowwwwwwwwwww wat een schatje Chantal heel mooi gedaan meistoppie

    lIEFS Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Chantal.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé Chantal,

    Heel leuk weer je nieuwe kaarten, prachtig gedaan. Ik kijk altijd met veel belangstelling uit naar je creaties, zij zijn telkens top ....
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Chantal, wat een gave kaart, ik vind de kleuren perfect passen bij de stempel. Prachtig resultaat.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wowwwwwwwwwww wat een mooie kaartje en leuke kleur combi en leuk afgewerkt.

    groetjes Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat zijn je laatste kaarten weer erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a gorgeous card ! I love very much colors you used..Thanks for joining our challenge at SAM
    Hugs
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a lovely card!
    An adorable image and great take on the theme. Thanks for joining us at Stampavie and More.
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal