Followers

maandag 30 mei 2011

Op de weektafel bij Madeco's hobbytafel

Dag lieve bloggers,

Allereerst weer bedankt voor alle lieve reacties op mijn vorige post en kaarten!

Ik was zoals ik al eerder meldde best wel druk dit weekend en voelde mij ook niet zo lekker... Deze week heb ik de gelukkig de hele week vrij en kijk ik uit naar een hopelijk heerlijk knutselweekje tussen de bedrijven door van de verbouwing!

Ik ging vanochtend mijn clubs even af en zag tot mijn grote verrassing dat mijn kaartje de kaart van de week was geworden bij Madeco's hobbytafel club. Ik ben zo trots als een aap met zeven staarten! Iedereen bij Madeco's hobbytafel: bedankt voor deze week-eer! Hieronder nog even mijn kaartje waar het om gaat.


Vanavond voor het eerst naar ouderavond van mijn dochtertje van 2,5 jaar. Ja, ja dat begint al bij de peuterspeelzaal. Ik hoop daarna nog aan een kaartje toe te komen.

Tot snel weer en een fijne avond gewenst allemaal!

Liefs, Chantal

2 opmerkingen:

  1. Hallo Chantal,
    Leuk dat je kaart uitgekozen is als kaart van de week.Mag je best trots op zijn.Het is ook een schattige kaart.Veel plezier met je vrije week,geniet er van.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Chantal,

    Wat een mooie kaart heb je gemaakt meis!

    Liefs Eef xXx

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal